فرشته ی زیبا


فرشته ی زیبا


سلام دوستای عسیسم!!

سلاممممممم به همه ی دوستا ی گل و عسیسم!!!

نمیدونین چقد دلممممم براتون تنگ شده!!! واقعا ببخشید خیلی معذرت میخوام که یکدفعه ای بدون هیچی ول کردم رفتم بدون هیچ توضیحی!!!! میدونین چرا رفتم؟! چون یکدفعه ای درسا خیلیی بهم فشار اورد خیلییی!!!!اصلا فکرشم نمیکردم!!

حالا الان دوباره برگشتم تا با پایان درسام و با شروع دوباره ارورا باهاتون باشم و وبمو راه بندازم!!!شمام دوباره مثل قبل یاریم کنیم و بیاین وبم هر روز آپ میکنم دوباره سارا برگشت!!
دوستتون دارم!!منتظرتونم!!بووووووس!!


http://153.1.img98.net/out.php/i377325_767.png



نظرات شما عزیزان:

مونا
ساعت20:23---5 تير 1391
سلام سارا جونم

من وبم رو حذفیدماما یه وب با دوستم حنانه جونم دارم.

من لینکت میکنم تو هم بلینک

راستی عجب وب خوشملی تو پرشین زدی

اون وبت رو حنانه لینک کرده بود اومدم دیدم.

هر وقت بودی خبرم کن میام تو وبت با هم بحرفیم .بوس بوس


حنانه
ساعت17:47---5 تير 1391
موفق باشی ساراجووووووونم

حنانه
ساعت17:46---5 تير 1391
سارا جونم این وبتم مثه اون یکی وبت عالیههههههههه

موفق باشی عزیزم خداحافظ


مونا
ساعت17:39---3 تير 1391
هستی سارایی؟؟؟

مونا
ساعت17:11---3 تير 1391
الان درست شد!!!

مونا
ساعت16:57---3 تير 1391
سارا جونم بیا وب خودت

مونا
ساعت16:54---3 تير 1391
عزیزم پرشین بلاگ قاطی کرد!!!

مونا
ساعت15:08---3 تير 1391
کاشکی بودی یه کم با هم حرف میزدیم

مونا
ساعت15:07---3 تير 1391
نیستی؟؟؟؟

مونا
ساعت15:06---3 تير 1391
سلام عزیزم هستی؟؟؟؟

مونا
ساعت15:57---2 تير 1391
سلام سارا جونم واییییییییی وبت خیلی نازه
من عاشققققققق سریال ارورا هستم
عزیزم من لینکت کردم تو هم من رو لینک کن

من که میمیرم واسه ونسا پوزهالبته سارا رو هم دوکس دارم


رومینا(مدیر وب قبلی الیزابت گوتیرز)
ساعت23:43---1 تير 1391
راستی بدو برو وب mojgan جووووون ویدیوی تبلیغ این سریال جدیده که ماریتزا و الیزابت و دیوید توشن دانلود کن خییییییلی باحاله !!از الی که میدونم خوشت نمیاد ....از ماریتزا هم که ...فک کنم از اونم خوشت نمیاد نه ؟؟ولی دیوید توشه ...خییییییلی کلیپش خوشمل بود من دانلود کردم و یادت نره به مجگان بگی من ادرس جدیدشو بهت دادممممممراستی سریال می بینی ؟؟پشت درهای بسته ..شیطان میداند ..تقدیررررر پاسخ:من فعلا فقط تکرار ارورا رو دوباره میبینم!و گاهی وقت ها هم پشت درهای بسته!باشه الان کلیپو دانلود میکنم!!

رومینا(مدیر وب قبلی الیزابت گوتیرز)
ساعت23:29---1 تير 1391
اممممم راستی عزیزم من چند وقت پیش یه کلیپ توی یه وبی از ارورا و مارتین پیدا کردم و دان کردم که خیلی خوشمل بوووود و شاید نداشته باشی لینکشو میخواییییی ؟؟

راستی بعد از ارورا سندرا رو دوس داری یا ونسا ویللا(انجلای سفری دیگر) ؟؟پاسخ:سلام عزیزم!هیچ کدوم!البته ونسا ویللا فک کنم بهتر از سندرا باشه!ولی بعد از سارا ونسا پوزه رو دوست دارم!!خیلییی نازه!!!


رومینا(مدیر وب قبلی الیزابت گوتیرز)
ساعت20:39---1 تير 1391
خب عکسو دیدم و نظر دادم بایپاسخ:باشه عزیزم!حتما بت اس میدم!بایییییی!بوووووووس!

رومینا(مدیر وب قبلی الیزابت گوتیرز)
ساعت20:38---1 تير 1391
عکسو دیدممم ..خب اره بله ..جذابه ..ولی بانمک رو مطمئن نیستممممممپاسخ:چراااااا اتفاقا نصف زیباییش به بانمکیشه!!

رومینا(مدیر وب قبلی الیزابت گوتیرز)
ساعت20:35---1 تير 1391
امممم عسیسم من دارم میرمممپاسخ:دیدی عکسو؟؟؟؟؟تورو خدا تا عکسو ندیدی نروووو!!تو رور خدا! http://www.pic1.iran-forum.ir/images/up6/99344805570512218114.png

رومینا(مدیر وب قبلی الیزابت گوتیرز)
ساعت20:33---1 تير 1391
دیگه یواش یواش باید برممم ترافیکم زیاد نیست !!
پاسخ:راستی عزیزم سارا بیشترین چیزی که داره با نمکیشه!!عکسا رو دیدی؟؟
پاسخ:اول عکسو ببین بعد برو http://www.pic1.iran-forum.ir/images/up6/99344805570512218114.png


رومینا(مدیر وب قبلی الیزابت گوتیرز)
ساعت20:31---1 تير 1391
امممم ادرس وب یکی دیگه از دوستام :

hanna-spino.persianblo.ir
پاسخ:عکسو دیدی؟؟


رومینا(مدیر وب قبلی الیزابت گوتیرز)
ساعت20:30---1 تير 1391
راستی نهم تیر که ترافیک جدیدمو دادن حتما وب میزنیممممم ..عنوانشو چی بذاریم ؟؟یه عنوان جالب مثل شاهزادگان لاتین یا شکلات با طعم لاتین
پاسخ:باشه عزیزم حتما!عنوان وبلاگ باشه عاشقی از نوع لاتین یا کافی شاپ لاتین یا .... حالا فکر میکنم در موردش!


رومینا(مدیر وب قبلی الیزابت گوتیرز)
ساعت20:27---1 تير 1391
میشه اجازه شو بگیریییییی ؟؟پاسخ:عزیزم حالا موقع دیگه نمیتونی؟؟!قبلش بهت اس بدم بعد بزنگی؟؟!!

رومینا(مدیر وب قبلی الیزابت گوتیرز)
ساعت20:26---1 تير 1391
سارا هستییییییی ؟؟
پاسخ:چرا عزیزم!میذاره!ولی باز شاید یکم گیر بده حالا اگه یک موقعی که نباشه بهتره!ببخشید عزیزم!


رومینا(مدیر وب قبلی الیزابت گوتیرز)
ساعت20:25---1 تير 1391
پس کی زنگ بزنمممم ؟؟
پاسخ:چرا عزیزم!میذاره!ولی باز شاید یکم گیر بده حالا اگه یک موقعی که نباشه بهتره!ببخشید عزیزم!


رومینا(مدیر وب قبلی الیزابت گوتیرز)
ساعت20:25---1 تير 1391
یعنی چی الان نمیشه ؟؟مامانت مگه نمیذاره ما با هم حرف بزنیمممم ؟؟
پاسخ:چرا عزیزم!میذاره!ولی باز شاید یکم گیر بده حالا اگه یک موقعی که نباشه بهتره!ببخشید عزیزم!


رومینا(مدیر وب قبلی الیزابت گوتیرز)
ساعت20:24---1 تير 1391
هدرت خوشمل بوووود

رومینا(مدیر وب قبلی الیزابت گوتیرز)
ساعت20:23---1 تير 1391
الان بهت زنگ میزنمممممممپاسخ:نه عزیزم الان نمیشه!مامانم خونس!

رومینا(مدیر وب قبلی الیزابت گوتیرز)
ساعت20:22---1 تير 1391
اهان !!اره عزیزمممم ..دارم پاسخات رو میخونمممم ..مثلا ادرس وب جدیدت !!20 ثانیه صبر کن از مامانم اجازه ی تلفن بگیرم !
پاسخ:باشه عزیزم!راستی حتما با هم یک وب میزنیم گلمممم!!راستی هدر وب سارا رو دیدی؟؟
پاسخ:؟؟


رومینا(مدیر وب قبلی الیزابت گوتیرز)
ساعت20:21---1 تير 1391
الان دیدممممممم وبتوووو !!عالییییییی !!عنوان وبو باش !!همیشه عنوان های جالب واسه وبلاگات میذاری ولی مگه اون مخصوص خود سارا نیست و وب تو و پردیس نیست ؟؟حاضری یکی هم خودمو خودت بزنیمممم ؟؟اگه هم نه موردی نیس

رومینا(مدیر وب قبلی الیزابت گوتیرز)
ساعت20:19---1 تير 1391
پاسخ هات ؟؟از طریق موبایل داداشم یا وبلاگ ؟؟اخه وب ندارم الان !!
پاسخ:از طریق وب!الانو میگم!


رومینا(مدیر وب قبلی الیزابت گوتیرز)
ساعت20:18---1 تير 1391
راستی بعدا دوس دارم اگه مامانم بذاره تلفنی هم دوباره با هم حرف بزنیمممممپاسخ:اره عزیزم من که از خدامه تلفنی حرف بزنیم!به مامانت بگو من دختر خوبیم!!!

رومینا(مدیر وب قبلی الیزابت گوتیرز)
ساعت20:17---1 تير 1391
فک کنم نهم تیر دوباره وب بزنم ....اخه قراره ترافیک بیشتری مامانم برام بگیره !!میخوای با هم وب بزنیم ؟؟چند روزه دارم بهش فک میکنم مخصوص لاتینیهاپاسخ:اره عزیزم عالیه!!راستی من یک وب دیگم زدم برو ببین چطوره؟sara-princess-latin.persianblog.ir

رومینا(مدیر وب قبلی الیزابت گوتیرز)
ساعت20:15---1 تير 1391
http://vanessapose-beautiful.persianblog.ir/

بیا این وب دوستم موناست عاشق ونسا پوزه ست و سریال اروراپاسخ:باشه عزیزم!!راستی پاسخام بهت میرسه؟؟؟؟!!!؟!!


رومینا(مدیر وب قبلی الیزابت گوتیرز)
ساعت20:12---1 تير 1391
اممممم عسیسم ببخشید اگه داداش کوچیکه م انطوری گوشی رو برداشت ..اول من برداشتم ولی اومد و از دست من گرفتش !!پاسخ:نه عزیزم!!اشکال نداره فدای سرت!!چطوری؟؟

رومینا(مدیر وب قبلی الیزابت گوتیرز)
ساعت20:10---1 تير 1391
سلاممممم سارا جووووووووونمپاسخ:سلام عجقمممم خوبی؟؟

رومینا(مدیر وب قبلی الیزابت گوتیرز)
ساعت20:10---1 تير 1391
سلاممممم سارا جووووووووونمپاسخ:سلام عسیس دلم!خوبی؟؟؟؟

رومینا(مدیر وب قبلی الیزابت گوتیرز)
ساعت20:10---1 تير 1391
سلاممممم سارا جووووووووونم

رومینا(مدیر وب قبلی الیزابت گوتیرز)
ساعت20:09---1 تير 1391
سلاممممم سارا جووووووووونمپاسخ:سلامممممم عزیز دلممممممممم!!!خوبی؟؟

رومینا(مدیر وب قبلی الیزابت گوتیرز)
ساعت16:49---1 تير 1391
راستی بالاخره ادرس وب دوستامو که از سارا مالدونادو خوششون میاد بهت بدمممم ؟؟خیلی هاشون دوسش دارن !!
پاسخ:ارههه عزیزم بده!!تو رو خدا بده!


رومینا(مدیر وب قبلی الیزابت گوتیرز)
ساعت16:47---1 تير 1391
راستی تونستی از اون ارورا جوووونت توی یه فیلم دیگه هم مطلب بذارررررپاسخ:نه اتفاقا داره یک فیلم بحال بازی میکنه که خودشم نقش اصلی زن اون فیلمه!!!خیلییی بحاله میزارم ازش عسیسم!!

رومینا(مدیر وب قبلی الیزابت گوتیرز)
ساعت16:17---1 تير 1391
راستی این ادرس جدید وب مزگان جوووونه :

http://celebrity-news.persianblog.ir/
پاسخ:اوکی!تنکس عزیزم!


رومینا(مدیر وب قبلی الیزابت گوتیرز)
ساعت16:16---1 تير 1391
راستی عسیسم بهت گفتم دیوید چوکارو(کریستین سانتانا تو ارورا)اخرش جای اون پیرمرده افتاد واسه سریال جدید الی ؟؟پاسخ:اره عزیزم میدونم شنیدم!!!!!وای دیوووید خیلیییی جیگرههههه!!

رومینا(مدیر وب قبلی الیزابت گوتیرز)
ساعت16:15---1 تير 1391
ایول سارا جونم برگشت !!دلم برات تنگ شده بووووود خیییییییییلیمن الان در حال حاضر وب ندارم اس ام استو خوندمممم

رومینا(مدیر وب قبلی الیزابت گوتیرز)
ساعت16:15---1 تير 1391
ایول سارا جونم برگشت !!دلم برات تنگ شده بووووود خیییییییییلیمن الان در حال حاضر وب ندارم اس ام استو خوندمممم پاسخ:سلام عجقمممم!!دل من هم خیلییییی واست تنگ شده بود!!!

پردیس
ساعت17:25---31 خرداد 1391
خیلی دوست دارم خوشحالم که برگشتی
پاسخ:مرسییی عزیزم


فاطمه
ساعت15:24---31 خرداد 1391
سلام خیلی ناراحت شدم وقتی دیگه اپ نکردی

منتظرتیم با یه اپ فوق العادهپاسخ:مرسیی عجقم!!!!دوباره برگشتم!!!!!!!!دوستت دارممممم گلمممممم!!!!


صفا
ساعت12:07---31 خرداد 1391
سلاممممممممممم عسسسسییییییییسسسسسم خوش امدی دلمون برات تنگ شده بود خانومیپاسخ:مرسیییی عسیسم!!منم خیلییییی دلم واسه همتون تنگ شده بود!!:X:X:*:*:*

پردیس
ساعت22:20---30 خرداد 1391
قربونت برم عسیسم

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نويسنده: SaRa | تاريخ: پنج شنبه 30 / 3برچسب:, | موضوع: <-PostCategory-> |